POERA - İADE VE DEĞİŞİM POLİTİKASI
1. GENEL KOŞULLAR
POERA Arı ve Arı Ürünleri olarak müşteri memnuniyetini önemsiyoruz. Tarafımızdan satın alınan ürünlerin iade ve değişim işlemleri, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve ilgili yönetmeliklere uygun olarak gerçekleştirilir.
2. İADE ŞARTLARI
- Tüketicinin cayma hakkını kullanması durumunda, ürünün teslim tarihinden itibaren 14 (ondört) gün içinde iade talebi yapılmalıdır.
- İade edilecek ürün kullanılmamış, ambalajı açılmamış, zarar görmemiş olmalıdır.
- Gıda kategorisine giren ürünlerde (bal, propolis, arı sütü vb.), ambalajı açılmış veya bozulmuş ürünlerde iade kabul edilmez.
3. DEĞİŞİM ŞARTLARI
- Ürün hatalı, eksik ya da hasarlı teslim edilmişse, teslimat tarihinden itibaren 3 gün içinde tarafımıza bildirilmelidir.
- Hatalı ürünler stokta mevcutsa aynı ürünle değişim yapılır; aksi takdirde bedeli iade edilir.
4. İADE SÜRECİ
- İade etmek istediğiniz ürün için [email protected] adresine e-posta ile talep oluşturmalısınız.
- Onay alındıktan sonra ürün, faturası ile birlikte tarafımıza gönderilmelidir.
- İade işlemi onaylandığında ücret 5 iş günü içinde ödeme şekline göre iade edilir.
5. KARGO ÜCRETİ
- Ürün hatalı ya da yanlış gönderildiyse iade kargo ücreti firmamız tarafından karşılanır.
- Cayma hakkı kapsamında yapılan iadelerde kargo ücreti müşteriye aittir.
6. İLETİŞİM
İade ve değişim işlemleri hakkında detaylı bilgi için bizimle [email protected] adresinden iletişime geçebilirsiniz.
TARİH: [Güncel tarih]